Sunday, July 16, 2006

tiger woods? tsssssk

jag har spelat golf för första gången i mitt liv.










jag vill härmed tillägga att ingen skadades, fast jag sköt bollen på troll en gång (av misstag) som försökte hoppa undan vilket resulterade i att den träffade hans skosula, flög bakåt och landade ca 5 meter bakom ursprungsläget. (det där man börjar skjuta)

oj, just det, man får inte säga sköt, SLOG är den korrekta benämningen har jag fått lära mig.

jag har även fått lära mig att det är helt totalt omöjligt att se snygg eller det minsta lilla respektabel ut när man spelar golf!

-som om du nånsin gör det.. tänker nåt pucko då
-HAHAAAAAA, kul, FU!

jag tror detta kräver en film, härmed presenterar jag stolt, direkt från svensk undergroundfilmindustri, en högklassig dokumentation (även om fizzdead ska döden dö för sin tarvliga kameramansprestation, no offense) av SLAGET VID RÖRSJÖPARKEN!!

www.deathgame.se

0 Comments:

Post a Comment

<< Home