Thursday, July 06, 2006

sexuella upplevelser med äldre man

JAG HAR BLIVIT ANTASTAD AV EN JÄVLA ÄCKLIG ÄCKELGUBBE!!

jag dammsugade han och hans frus hem och den lilla bastarden smög runt efter mig vart jag än gick och väntade på tillfälle, sen höll han fast mig försökte kyssa mig, klämde på mig och försökte låsa in sig med mig på toa.

dessutom när jag torkat golvet klampade han rakt in på det och när jag sa åt honom att han inte skulle gå där för det var blött väste han på det allra sensuellaste vis hans 80åriga gubbtunga kunde förmå "jaa, det är blött, men det GÖÖÖR inget!" och klamrade sig fast vid mig och slafsade ner hela mitt ansikte eller kanske bara ena sidan.

frun gick runt glad i hågen och märkte inte ett skit!

GAAAAAAAAAAAAH

ps. jag jobbar i hemtjänsten ds.

ps 2. HE'S GOING DOWN!!!!!!!!!111111111111111111111666 ds 2.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home