Monday, May 08, 2006

idag (igår) har jag:

vatt på begravning som jag höll på att missa för jag gick vilse och kännt mig dum för att jag inte hade nån sån där fansy blomma att lägga på kistan utan bara en fesen tulpan som jag snodde utanför kyrkan, gråtit, ätit smörgåstårta, spytt pga. smörgåstårta (eller rättare sagt den fyrdubbelt hopvikta skinkjäveln som jag kände mig tvingad att pressa ner trots jag var mätt), haft mens igen och glömmt sätta på binda, ätit chokladtårta, ätit polsk ostkaka (som smakade marsipanbajs) och druckit kaffe, gått in till stan med ida, fått en fågelbajs i huvet, fått fågelbajsen removad av ida, kollat på skor till ida,ått hem, vatt på ett halvtorrt vågspelsmöte, fått våldsamma nysattacker till följd av mötet, fått ont i halsen, blivit snuvig, snutit ut ca. 5 liter snor, photoshopat och fått min dator capturead av mattias, pratat om enhörningar vilket ledde till att mattias gick hem för att sova (sa han), borstat tänder, gurglat vademecum och bloggat hjärnet.

sådetså.

jag vet inte om detta ska räknas som en bra eller dålig dag, tåls att tänkas på.

ps. vissa människor borde inte få lov att använda photoshop!!
här ser ni beviset på det:





















ds.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home