Monday, March 20, 2006

kent äger!!

EEEEEEEEEEEEYY, att bli min egen coach verkar FAKTISKT lovande!! och nu är jag för en gångs skull HELT UTAN sarkasm. jag cyklade till lernia på morgonen, fann ett klassrum med 14 stycken andra oduglingar plus en finurlig liten man vid namn kent ehrling!! han var helt sagolik, han har vitt hår, skägg och halvshaskig manchesterkostym, han ser typ ut som en galen professor/övervintrad fredsaktivist från 60-talet. alltså, han fick 15 stycken totalt främmande människor att bete sig som om de gått i samma skolklass i minst 2 år!!
jag hade hur roligt som helst! det roligaste av allt var när vi gick på rundvandring/upptäcktsfärd i lernias lokaler och han använde uttrycket "en fräsch gås" när han skulle förklara symboliken i allt som hängde på väggarna.

i övrigt finns det hallonpaj med vaniljsås där för 7 spänn!! yay for that!!!!!!1111111

förövrigt idag har jag införskaffat mig leon och garden state på dvd!! fick båda två för 79 kr på backlist, anledningen till detta var att det var en repa stor som godzilla i leonskivan så den fick jag gratis, i owns it.

och för er som sett sambandet men inte vågar fråga så kan jag meddela att svaret är "JA!"

sedan har jag också skaffat mig en ny idol:
han har startat sitt eget land. det är ballt, först försökte han köpa en ö, det fick han inte, så då försökte han invadera en redan bebodd ö mitt i england, invånarna verkade tycka det var rett kul men sen kom polisen. till slut startade han ett land i sin egen lägenhet. lovely heter det!!

1 Comments:

Blogger Joakim said...

Det programet var jättebra, dock minns jag inte vilken dag eller tid det går på tv :(
Men har är Kungen!

Sunday, March 26, 2006 12:33:00 PM  

Post a Comment

<< Home