Monday, July 10, 2006

insekter

för några dagar sedan mitt i natten:

insekterna i mitt rum tillhör verkligen inte de skarpaste stråna i stacken! jag har ett ljus vid min säng (inte för att va poetisk utan för att min sänglampa exploderat två gånger och jag inte orkat byta)
vanligtvis brukar juh insekter sysselsätta sig med att svärma som besatta runt lampor och dunsa in i dom med jämna mellanrum.
problemet är bara att de använder samma metod på mitt ljus, vilket resulterar i att de kör rakt in i lågan, brinner upp och ramlar ner döda under ljusstaken. PRODUKTIVT!!



för övrigt har vi vatt på nördsammankomst i malmö, det var förfärande kul, jag och mattias bodde hos birger och hans japan-indoktrinerade bror axel, dom har fullt av balla saker i sitt hus som diskolampor ovanför köksskåpen och fladdermöss i fönstren och fullt av pressade blommer inramade överallt.

jag tycker om birger och axel, dom är totalt oberäkneliga och fulla av överraskningar, birger visade sig vara vinkällarnörd, pianofantast, språkvetare inom alviska, fågelskådare, HORTONOM (!) och spritt språngande galen!

medans axel verkade mer eller mindre besatt av japanska saker (iofs är det helt förståeligt) som jujitsu, anime, och sin flickvän naoko! natuuuuurligtvis är han också en hejare på piano och lagar mat OCH har ett fucking SVÄRD i garderoben!!!!!11

som om inte det vore nog är båda helt psykotiskt bra på dansmatta!

over and out.

3 Comments:

Blogger kuchimallan said...

verkligen! det är juh allmänt känt att man vill bli ihop ed alla som man gillar eller beundrar!

Tuesday, July 11, 2006 6:11:00 AM  
Anonymous Anonymous said...

Haha. Nice! Detta är en lite sen kommentar men va fan. Jag blir upplyft av att kallas galen. Det betyder att jag inte är konventionell....

Monday, July 17, 2006 10:39:00 AM  
Anonymous Anonymous said...

TJOHO!Skulle säga att jag tycker om er också och att ni är tusen gånger galnare än mig och min bror.

Monday, July 17, 2006 10:40:00 AM  

Post a Comment

<< Home