Thursday, July 13, 2006

mörkrets morot <3

söta lilla kalle även kallad mörkretsmorot har addat mig på msn och verkar ha gjort till sin livsuppgift att till vilket pris lyckas rekrytera mig till sin klan. han är nästan värre än miljömupparna när det gäller envishet.

HE WILL NEVER SUCCEED!!!!!!!11

Kalle sa:
de kan ta nåra timmar för dig att svara ibland bara^^

gretchen sa:
jaja, men det är baras för jag har så många järn i elden

Kalle sa:
aha ok

meneeee....
Du borde gå me i min klaanis!!;^^

gretchen sa:
EY, CHILLA

Kalle sa:
^^

Kalle säger:
hahhaha!! vikken skön bild

gretchen säger:
tnx
vilken hmm, eldig bild fdu har

Kalle säger:
haha
den är mest trams
vet du

gretchen säger:
du till vänster va?

Kalle säger:
en kille ska kanske gå me i Lotus o han har dödat 20 pers i sin tid

gretchen säger:
ooh, på riktigt menar du?

Kalle säger:
haha
i deathgame

gretchen säger:
fan, hade vatt skitballt med en seriemördare

Kalle säger:
hahah

gretchen säger:
då hade jag lätt joinat direkt

Kalle säger:
vill du veta en sak
MEN!!
ere sant!1

gretchen säger:
självklart

Kalle säger:
vi har en i vår klan som vart med i Gerillakrig!!

gretchen säger:
skulle jag nåpnsin ljuga för dig?

Kalle säger:
Han lurade dödaen 3 ggr!

gretchen säger:
wow, hur?

Kalle säger:
kom undan typer som sköt ihjäl folk

gretchen säger:
hmm, vart då?
västerås?

Kalle säger:

han är 57
Che
han kämpade för fred i Chile i många år
jagad av mafia

gretchen säger:
che guevara menar du?

Kalle säger:
han kallar sig för Che
han gillar cheguivara ja

gretchen säger:
lol
i see

Kalle säger:
han flydde tikl sverige för många år sen
så du kan gott joina min klan
vi är överlägset coolast på alla håll

gretchen säger:
har han vatt seriemördare?

Kalle säger:
han hur klarat sig undan från seriemördarer

gretchen säger:
hur vet du att dom var det?

Kalle säger:
Kämpat o slagits med koupta poliser
han har berättat för mig

gretchen säger:
men jag vill ha en seriemördare annars är jag inte med

Kalle säger:
meh!

gretchen säger:
som dödar barn'
snälla

Kalle säger:
han har säkert dödat bara det att han inte talar om för mig^^

gretchen säger:
hoppas
men du kalle
nu ska jag sova
lycka till i kampen att rekrytera mig
nattinatte

Kalle säger:
Gå med i min klan o bli vår sötnos!
pleeeaaaasse!!

gretchen säger:
det är jag juh redan

Kalle säger:
jojjo asså
men då blir du ju VÅR sötnos

gretchen säger:
men jag vill va ALLAS sötnos

Kalle säger:
de är du
men jag vill hemskt gärna ha med dig i min klan
de vore trevligt^^

gretchen säger:
det vill alla

Kalle säger:
haha
men i Lotus har du en framtid

gretchen säger:
har jag?
hur?

Kalle säger:
jo asså
e du kvar?

gretchen säger:
yep
men jag ska gå nuu

Kalle säger:
JOINA MIN KLAN!!



slutsats: jag är så JÄVLA eftertraktad

natti

0 Comments:

Post a Comment

<< Home