Monday, May 15, 2006

tack hotmail

YO!! jag har fått ett sprudlande mail från min kära kusin lenita, med följande innehåll:


"Så här ska du göra, och försök att inte vara lat och förstöra det roliga. Bara ge allt! Kopiera texten (inte vidarebefordra) hela detta mail i ett nytt mail som du kan skicka. Ändra alla svaren så att de stämmer för dig. Skicka det sedan till en hel hög av människor i din mail-lista,
INKLUSIVE den person som skickade det till dig. Poängen är att du skall lära känna en massa små fakta om dina vänner. Det är roligt, och det är lätt!"

MAHAAAAAA, inte en chans, jag dör hellre långsamt än att fylla mitt huvud med en massa onödig kuriosa om mina mailkontakter genom nåt satans kedjebrev!! det är juh ansträngande as fuck och mesigt och töntigt och lunarztormigt om nåt!!

DÄREMOT tänker jag med stor förtjusning fylla i testet själv HÄR och NU i denna blogg for the world to see!! för onödig kuriosa om mig existerar inte.

1. VAD HETER DU?
minna eva fredrika svensson (mina vänner kallar mig ravenclaw__

2. VAD ÄR DET FÖR FÄRG PÅ BYXORNA DU HAR PÅ DIG?
svarta, fast underbyxerna är vita med röda hjärtan på

3. VAD LYSSNAR DU PÅ JUST NU??
min dator samt en iller

4. VAD GJORDE DU IGÅR KVÄLL??
SÄÄÄÄÄRSKRIVNING!!!!!! checkade ett satans ballt tvprogram om savanter och kollade på happy end med mattepattepäronpung


5. VAD VAR DET SISTA DU ÅT
mos med morötter i, köttbullar och lingon, du då?

6. HUR ÄR VÄDRET HOS DIG JUST NU?
coolt


7. DEN SISTA PERSONEN DU TALAT I TELEFONEN MED
mamma som är så lat att hon ringer ut till mitt hus i trädgården inifrån deras hus.


8. DET FÖRSTA DU LÄGGER MÄRKE TILL HOS DET MOTSATTA KÖNET?
hmmmmmmmmmmmm, jo, så här är det att jag lägger ALLTID märke till personens blindtarm först, oavsett vem det är eller i vilken situation det är!!

9. GILLAR DU PERSONEN SOM SKICKADE DETTA TILL DIG??
jovars, hon duger o spruta på

10. HUR MÅR DU IDAG??
sådär

11. VILKEN ÄR DIN FAVORITDRYCK?
te!! doh

12. FAVORIT ALKOHOLBASERAD DRYCK?
WTF ska den här den meningen betyda?? jag vägrar

13. FAVORIT SPORT?
särskrivartennis

14. HÅRFÄRG?
min? hm, olika nyanser av brunt

15. ÖGONFÄRG??
gröna, för det är så vackert

16. SOLUPPGÅNG ELLER SOLNEDGÅNG??
soluppgång om jag är vaken

17. SYSKON Å DERAS ÅLDER?
christel, honkönad, 47 år


18. FAVORITMÅNAD?
rötmånaden

19. FAVORIT MAT ?
jag kan inte svara på särskrivna frågor, det är under min värdighet. så det så.

20. SENASTE FILMEN DU SÅG??
se fråga 4.

21. FAVORIT DAG PÅ VECKAN?
gaaaaaaaaaaaah

22. FAVORITHOBBIES?
teater, foto, film, musik, tedrickning, konst och djuphavspetting

23. ÄR DU FÖR BLYG FÖR ATT BJUDA UT NÅGON?
njae kan iaf bjuda ut folk jag inte är kär i

24. FAVORIT LÅT(ar)?
låten om det särskrivande mongot som fick dödsstraff för att den var en JÄVLA SÄRSKRIVARE!!


25. SOMMAR ELLER VINTER ??
sommar

26. KRAMAR ELLER KYSSAR??
beror på vem man tvingas utföra det med

27. FÖRHÅLLANDE ELLER ONE-NIGHT STANDS?

naturligtvis one night stands, det är juh SÅ underbart att hitta nån ute på krogen men inte känner, inte tycker om och inte bryr sig om, ta hem den och ha totalt meningslöst ohämmat fyllesex och sedan känna sig uttnyttjad och få reda på att man dratt på sig 38 könssjukdomar + blir gravid och föder ett jävulsbarn!!!!!

28. CHOKLAD ELLER VANILJ??
vadå choklad eller vanilj?? vaniljvadå? är det glass vi pratar om? eller kanske tandkrämssmaker? om det är glass blir svaret vanilj, om det är tandkräm blir det inget av det, fan vad äckligt, vem har kommit på nåt sånt??

29. VILL DU ATT DINA VÄNNER SVARAR?
nej

30. VEM ÄR DET STÖRST CHANS ATT HON/HAN SVARAR
fan vet jag

31. VEM ÄR DE MINST CHANS ATT HON/HAN SVARAR??
förmodligen typ alla

32. HUR BOR DU OCH MED VEM/VILKA?
i en stuga i mina föräldrars trädgård tillsammans med en iller vid namn basse och ingen mer.

33. VAD LÄSER DU FÖR BÖCKER???
såna med text


34. HUR SER DIN MUSMATTA UT??
sexig, grön, cylindrisk

35. FAVORIT SPEL ?
settlers you fucking särskriver!!

36. KAN DU NUDDA DIN NÄSA MED TUNGAN?
inte med min egen

37. KAN DU KORSA ETT ÖGA ÅT GÅNGEN?
ööööh


38. ÄR DU ROMANTISK?
ja, jag är den romantiskaste personen i hela jävla världen

39. SKULLE DU SÄGA SJÄLV ATT DU ÄR LYCKLIG??
ååååååh, vad djupt, nä lite.

40. VILKA HAR DU SÄNT DETTA MAIL TILL?
inte en endaste en


sådärja, det var juh inte så roligt som jag hade hoppats på..

nu ska jag nog dammtorka to hell, farewell

0 Comments:

Post a Comment

<< Home