Tuesday, March 07, 2006

lukt-mms

jag har vid minst jättemånga tillfällen tänkt tanken att jag önskar man kunde skicka lukten man känner just för ögonblicket i ett MMS, tex. när jag cyklat till jobbet på morgonen och et luktat sådär sommarmorgonluft, eller när jag kännt en lukt jag inte kan placera och skulle vilja ha hjälp, eller släppt en brakskit man skulle kunna skicka till nån man är arg på.

jag menar vafaan, det är inte rättvist, man kan skicka bilder, filmer, ljud och skit men INGEN lukt!! diskriminering!!

inte för att jag vet hur det skulle gå till eftersom det skulle innebära att luktmolekylerna skulle fraktas till den andres mobil. fast man lär juh kunna fixa nån slags advice som tar upp luktsignalerna, omvandlar dem så man kan sända iväg dem och sen återskapas lukten i andra änden.

någon gång kommer de säkert uppfinna det och när de gör det kära barn ska ni minnas att det var JAG, minna svensson af furet som kom på det. ÅÅH, min hjärna är verkligen FÖR bra för att vara sann!!

luktsinnet är fan underskattat, det är därför alla har så många ruttna saker i sitt kylskåp.

fast den bästa lukten som finns är regn på asfalt på sommaren, OSLAGBART!! och så tvättmedel då. det skulle finnas parfym med tvättmedelsdoft, nu finns det juh bara en massa bajsparfymer som typ luktar sensuell rosenbuske och vanilj/tjurtestikel, jag fattar inte hur folk står ut med sig själva med all äcklig parfym de dekorerar sig med.

kan inte världen bara lukta gott?!

sen kan man juh börja applicera lukt på andra medium med, t.e.x. lukt-tv, lukt-radio och bio med surroundlukt!! för att få den totala stämningen. GENIALT!!


nu ska jag lukta på mina mensiga troser och sova. farväl gråsäl


ps. något underligt ds.

4 Comments:

Blogger Joakim said...

Andra bra parfymlukter är: Torsk, liniment, ägg, våt hund och plaströk.

Thursday, March 09, 2006 11:50:00 AM  
Blogger kuchimallan said...

en jobbig sak med DIG är att du inte har någon som helst länk till verkligheten!!

Monday, March 20, 2006 3:21:00 PM  
Anonymous Anonymous said...

Det där är ju MIN säl!

Monday, May 08, 2006 2:45:00 PM  
Blogger kuchimallan said...

E DET SÅ FAAN HELLER!! jag ser inte att det står ditt namn på den!!!!!!!!!

Monday, May 08, 2006 5:15:00 PM  

Post a Comment

<< Home