Sunday, January 08, 2006

lol

danijel says:
hej igen

danijel says:
vad gör du?

murgatrone says:
onanerar lite

murgatrone says:
nejje

murgatrone says:
det va joel som skrev det, vi laddar ner karaoke dvd

danijel says:
jag med..

murgatrone says:
men åh

danijel says:
åf tufft

murgatrone says:
åfåfåfåfåfåfåfåfåfåfåfåf

danijel says:
du får ha fest o så får vi sjunga

murgatrone says:
ja, det får vi

murgatrone says:
http://home21.inet.tele.dk/mariager/klubblad/faar.png

danijel says:
flossy?

murgatrone says:
glossy?

murgatrone says:
jag vet inte vem flossy e även om det tydligen är ett animerat får som är väldigt kännt o berömt

danijel says:
jag hade en skärmsläckare där han sprang omkring på skärmen förr..

murgatrone says:
men jag vet juh inte vem han är säger jag juhjuh

murgatrone says:
http://home21.inet.tele.dk/mariager/images/T_Hobro05/DSC_0051.jpg scary

danijel says:
han liknar bono fast med klövar eller vad det kallas..

danijel says:
en apa

2 Comments:

Blogger reallyjoel said...

cant help but think that i have some part of this one

Monday, January 09, 2006 6:14:00 PM  
Blogger kuchimallan said...

självklart, det var juh du som informerade mig om flossy!!

Tuesday, January 10, 2006 7:53:00 AM  

Post a Comment

<< Home