Sunday, May 18, 2008

toapapper

så, nu har jag rullat upp mitt nyduchade hår på hushållpapper (eller man skulle ha hushållspapper men jag använde toapapper eftersom jag vägrar köpa två olika sorters papper vars enda skillnad är att de har olika form bara för att kunna ha dom på olika ställen i lägenheten) och ska tydligen sova med det så här inatt, anledningen är att det ska bli krulligt och JÄEVLIGT snyggt krulligt, iaf enligt nån tjej på nåt forum. iofs vet jag inte om man kan lite på henne för hon skrev att man ser ut som ett ufo när man satt toapappret i skallen vilket jag inte alls håller med om, vadå UFO?
kolla, ser jag ut som att jag är oidentifierad?? ser jag möjligen ut som att jag på något vis FLYGER?? nej, jag ser ut som en minna med toapapper i skallen!! ufo, pff.. hur kan jag ens lita på en person som tydligen lever i tron att ufo = utomjording?
som människor som påstår att de inte tror på UFOn, vad menar dom med det?? att det är omöjligt för en sak att flyga genom luften utan att på något vis identifieras av någon? att alltid någon vet vad allting som flyger är för något?
tänk om ronny och leif sitter på en bänk i parken, ingen annan människa finns i närheten, så ser ronny något fara genom luften och frågar leif vad det var för nåt och leif svarar "jag vet inte, hann inte se" har inte den händelsen skett då?

gaah, en idiot har fått mig att vira in mitt hår i papper, hur lättmanipulerad är inte jag?
låtom oss se det som ett experiment, imorgon kommer resultatet revealas. inte för att jag fattar hur toapapper i blött hår ska kunna stanna på plats när jag sover och med all sannolikhet gnuggar runt mitt huve i kuddarna. detta är spänning på hög nivå.

nu ska jag kolla på gossip girl och dricka varm o'boy. hejdåa.

ps. idag har jag typ försökt skicka iväg ett paket till usa, det är näst intill omöjligt ds.

Labels: , , ,

0 Comments:

Post a Comment

<< Home