Sunday, April 27, 2008

my sweet sunday

ikväll har jag och mina föräldrar vatt och kollat på "i afton dans" på kvartersteatern, den handlade om en midsommarafton i folkparken på 40-talet, den var ganska ball. jag önskar det var så nu, att alla gick till folkparken i sina finfinaste kläder på lördagkvällen, smygsöp bakom dansbanan och sen hoppades på att få dansa med nån dish man spanat inoch kanske delta i ett o annat rallarslagsmål. ok, kanske inte jämt, men nån gång..

sen gick jag och mina föräldrar hem och åt ägg-o-sillmacka och lyssnade på hårdrock, det var storslaget indeed. nu har jag tittat på de två första avsnitten av the big bang theory, jag kan inte bestämma mig för vem av nördarna jag gillar mest, förutom att han med beatlesfrisyr är lite läskig..

nu ska jag klättra upp i min säng och lura mig själv att jag tänker sova fast jag istället kommer ligga vaken i typ 4 timmar så att det kommer bli ännu mer outhärdligt att jobba imorgon. förmodligen kommer jag leta efter saker som går att klämma på mina armar och kanske till och med skriva några sms till random folk där det står att jag inte kan sova. nu vet ni. hejdå

ps. ge mig skamliga förslag om vad som händer på valborg, NU!! ds.

Labels:

0 Comments:

Post a Comment

<< Home