Wednesday, March 05, 2008

hur badass är jag?

måste bajsa först. brb.
tillbaka, k, nu till saken:

mission fylla i badass test jag snodde från lises blogg. *cool actionmusik*

Hur badass är du? (jag då)

1) rökt/röker cigaretter [x]
2) dricker/druckit alkohol [x]
3) sovit i samma säng som någon med samma kön [x]
4) sovit i samma säng som någon med motsatt kön [x]
5) strulat offentligt [x]
6) varit kär i någon av samma kön [ ]
7) haft sex med flera stycken samtidigt [ ]
8) kollat på porr [x]
9) köpt porr [ ]
10) tagit droger [x ] vad räknas?

TOTAL: 7

11) umgåtts med mördare [ ] vet inte, hur vet man? k, jag lever så kanske inte..
12) gett någon sömnmedicin [x] hemtjänstan, hallå, THATS WHAT I DO.
13) ljugit för dina föräldrar [x]
14) ljugit för en vän [x]
15) smugit ut ur ditt hem [x]
16) gjort något farligt [x]
17) skurit dig själv [x]
18) gjort någon illa [x]
19) önskat att någon ska dö [x] förlåt.
20) sett någon dö [x] min katt

TOTAL: 9

21) haft utegångsförbud [x]
22) stannat ute hela natten [x]
23) ätit ett helt glasspaket för dig själv [x]
24) varit hos en psykolog [x]
25) varit hos en drogrehabilitering [ ]
26) rakat av ditt hår [ ]
27) Haft sönder någons biljett [ ] ööh
28) varit med på att göra sönder något [x]
29) varit på en fest [x]
30) varit på en bar [x]

TOTAL: 7

31) varit på en vild fest [x]
32) sett the Mardi Gras [ ]
34) vart i Afrika [ ] är man badass i afrika?
35) sniffat något [x] peppar, det var dumt.
36) bär/burit svart nagellack [x] lol
37) bär armband [x]
38) bär t-shirtar med tryck [x]
39) lyssnar på rapp [ ]
40) äger en kr cd [ ] en vad?

TOTALT: 5

41) är/har varit goth [ ]
42) klätt dig horigt [x] som jag sa, hemtjänsten.
43) är/har varit punkare [ ]
44) är/har varit alternativ [x]
45) stulit något [x]
46) varit så full att du inte kommer ihåg något [x]
47) svimmat []
48) varit full och trillat omkull [x]
49) varit förälskad i din en granne [x] nästan, man kunde se hans hus från vårt tak.
50) haft någon snokande i ditt rum [x]

TOTALT: 7

51) snokat i föräldrarnas rum [x]
52) haft sex med någon av samma kön [x] räknas när man var liten och utforskade sin sexualitet?
53) varit på en konsert [x]
54) förstört något på en konsert [x]
55) blivit kallad slampa [x]
56) kallat någon för slampa [x]
57) installerat högtalare i din bil [ ]
58) gjort sönder en spegel [x]
59) vartit i samma rum som någon som har sex [x] eh, ja, inte frivilligt dock, nina och lucas hade sex PÅ min fot under ett täcke samtidigt som jimmy spottade tuggade bitar av sidor ur biblen på mig och jag är säker på att nina utbrast något på tyska, även om hon förnekar det nu..
60) använt någon annans tandborste [x] ja, speciellt utan att fråga

TOTALT: 9

61) consider ludacris är din favoritrappare [ ]
62) sett en olagligt nerladdad film [x]
63) laddat ner filmer olagligt [x]
64) skolkat [x]
65) ätit diskmedel [ ] borde inte alla råkat göra det?
66) gått på en intervju [x]
67) mobbat någon [x] förmodligen när jag va liten utan att fatta det
68) gått ifrån en restaurang utan att betala [x] av misstag
69) tänt eld på något [x]
70) ljugit om din ålder [x]

TOTALT: 8

71) ägt en liten lägenhet [x] as i type
72) snott din kompis pojkvän [ ]
73) velat ha kompisens pojkvän [ ]
74) varit i bråk med polisen [x]
75) pratat med en främling [x]
76) kramat en främling [x]
77) kysst en främling [x]
78) liftat med en främling [ ] vet inte
79) blivit sexuellt utnyttjad [ ] kanske utan att veta det?
80) utnyttjat någon sexuellt [ ]

TOTALT: 5

81) träffat någon du träffat på nätet [x]
82) varit inne på datorn i 12 timmar i sträck [x] varit inne på datorn? hur är det möjligt?
83) pratat i telefon i mer än 5 timmar i sträck [x]
84) kollat på tv i mer än 12 timmar i sträck [ ]
85) varit vid en eld [x] doh
86) blivit kallad dålig förebild [ ]
87) varit förbannad [x]
88) gjort ett elakt spratt på någon [x]
89) dansat på en fest [x]
90) fuskat på ett prov [x]

TOTALT: 8

91) fuskat på en läxa [x]
92) gett bort något du gjort själv [x]
93) blivit puttad i en pool [x] självklart, jag har befunnit mig på simstadion
94) lekt i en pool [x]
95) kollat på mtv i 5 timmar i sträck [ ]
96) varit förälskad i någon som är 10 år yngre än du själv [ ]
97) varit förälskad i någon som är yngre än du [x]
98) använder eyeliner [ ]
99) använder foundation [ ]
100) skrattat åt någon som blev sårad [x] säkert

TOTALT: 6

TOTALT: 71

10-20 = goodie good
21-30 = a little rebelious
31-40 = GETTING HOT BABY
41-50 = rebel
51-60 = total badgirl/boy
61-70 = bitch/asshole
71-80 = cant believe you made it this far
81-90 = fucking bad ass
91-100 = see u in hell

oh, YEAH, me so bad. nu ska jag dricka oboy, SÅ badass.

Labels:

1 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Konstigt. För jag ser att du lämnat en kommentar när jag loggar in men jag kan inte se den i bloggen. :O Oh well. Ha det!

Thursday, March 06, 2008 7:17:00 AM  

Post a Comment

<< Home