Wednesday, April 23, 2008

morgan the sadist

jag och mattepattepäronpung var på spinning ikväll, det var dödens mycket jobbigare än förra gången fastän båda skulle föreställa medelpass. mattias påstår att anledningen till att jag tycker det här passet kändes mycket tungare (jaaaa, jag vet att det heter tyngre, förlåt då fuckers) är för att jag ätit precis innan, och visst, det kanske bidrog till att jag fick håll och höll på att kräkas rakt ut på golvet men jag är säker på att passet VAR tyngre eftersom MORGAN som höll i passet är en militärisk sadist som njuter av att andra plågas!!

jag SVÄR på att han log ett sadoerotiskt leende samtidigt som han spännde ögonen i en och gottade sig när man visade det minsta tecken på svaghet i de hårdaste uppförsbackarna. eller faktum är att han hade det där leendet mer eller mindre hela passet förutom när han sträckte upp sin arm i en militärisk pekande ändra-positions-gest, då såg han lite mer allvarsam och pedagogisk ut med ett stänk av auktoritet. sen ljög han också, precis som den där andra spinning-kvinnan, undrar om en ljugning one 0 one-kurs ingår i instruktörsutbildningen eller om det bara är ett drag som automatiskt finns hos människor som väljer att bli spinninginstruktörer..
han sa "SISTA LÅTEN NU, KÄMPA PÅ!!" och när sen den låten var slut kom det EN LÅT TILL!! och DÅ sa han "nu är det sista låten, TRYCK OCH DRA!!" och SEN efter det kom det ännu en låt!! fyyyy fan. nästa gång tänker jag inte lita ett dugg på intruktörjäveln, de är en bunsh of devious liars allihop!!

fast trots att jag hatar morgan måste jag erkänna att jag gillar honom, han var ganska lustig och lite läskig och han hade way bättre musik än den där andra kvinnan som typ körde smurfhits och remixer av nrj-låtar, även om han fick mig att få en kent låt på huvet, det är aldrig positivt..

nu har jag chattat järnet och tillverkat ett vackert wallpaper på tobbe i skägg, som nu pryder min desktop. jag har förresten vatt i finland med, inte idag då, men typ iförrgår och några dagar bakom iförrgår. där var jag på världens längsta begravning, åt mämmi, köpte en ultravacker kjol, blev full och spydde, blev bortgift till en finsk 18åring som inte kan ett ord svenska ELLER engelska och lyckades attracta 5 irakiska stalkers på båten hem, plus en tjock gubbe som ville hyra en hytt till mig och så en lite lätt utvecklingstörd kille på stockholms centralstation, han heter micke, han skrev en fin lapp till mig och sa att vi kunde va låtsas-syskon för han alltid velat ha en syster, låtsas-syster minna, that's me!!

puss och adieö

Labels: , , , ,

0 Comments:

Post a Comment

<< Home