Monday, March 24, 2008

*snew**.*:^"

idag har det snöat massor av massors massvis och jag och alecsander har gjort en snögubbe, han blev fantastisk (snögubben alltså, alec är ju såklart det redan) vi placerade honom i den gröna strålkastarkeglan under den nya coola kommunen-piffar-upp-staden-för-den-är-gammal-stolpen vid den relativt nya gångbron.

(och nej bilden är inte manipulerad, jag ÄR så snygg)

där fick han stå och sprida glädje i cirka en timme, när jag sen cyklade förbi för att titta till honom på väg hem till mina föräldrar hade nån jävla banditjävel halshuggt honom!! VEM FAN GÖR NÅT SÅ OSNÖMÄNSKLIGT?! polisen borde bevaka innerstan lite bättre.

eftrsom mitt huvud nu är fyllt med snö har jag dedicateat mitt senaste late night artwerk till just detta, say hello to pantless peppi:



nu måste, borde, vill jag verkligen sova. godnattepatte.

Labels:

0 Comments:

Post a Comment

<< Home