Thursday, March 06, 2008

jag har uppdaterat min etsy!!

idag har jag: lyssnat på foo fighters, duschat, vatt ute och fotat med mattias, vatt i kyrkan och tänt ett ljus för killen som uppfann drakar och demoner, druckit en fejkad kaffe mocca som inte var god, köpt snowboard gear, frustrerats över hur fruktansvärt kass mattias är på att markera saker i photoshop, lagt upp sketballa items på etsy, ätit tomatsoppa, kollat på tv läst att björn gustafsson har det jobbigt, cyklat, plocket en liten hundbajs och klippt bort gammalt fasttrasslat hår från min hårborste.



and now, PICTURES!!


Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

for more sexy ass pics klicka!!





Labels: , ,

1 Comments:

Blogger Dejen said...

Jag såg dig när du var ute och cyklade idag! mohaha!

En fundering, din Silvia-målning, är texten något speciellt typsnitt eller har du skrivit det med blyerts? Isåfall är det helt briljant att få med ettan på slutet! =)

Sunday, March 09, 2008 11:16:00 AM  

Post a Comment

<< Home