Tuesday, May 27, 2008

kråkan

igårkväll hittade jag en liten död kråka på cykelbanan utanför mitt hus, det kändes fel att den skulle ligga där och säkert bli överkörd av nån dum cyklist och söndersplattrad så jag smög in i trädgården med det mystiska öde spökhuset på andra sidan bakgårdan och begravde den under en buske. det var surrealistiskt.

om jag vatt hindu skulle jag nog fått good karma om de inte räknar trespassing som nån slags synd.. jag tror jag fick det ändå. en liten fågelgrav passar perfekt i en spökhusträdgård. vila i frid lilla kråkan. hejdå.

Labels: , ,

1 Comments:

Blogger reallyjoel said...

för några dagar sen såg jag två döda fåglar jämte varann på vägen. sen kom jag fram till dem och de förvandlades till ett par handskar istället. jävla lastbilschaffisar som skräpar ner med fågelliknande handskar, sånt borde vara olagligt, eller åtminstone ses ner på.

Wednesday, May 28, 2008 2:06:00 PM  

Post a Comment

<< Home