Saturday, January 05, 2008

madonnan och barnet

05:18 k, SÅ.. nu har jag vatt ute och fotat lite i snön, det varlite kallt men mest blött. dessutom har jag fått en bula i skallen bara för att jag fick den idiotiska idén att va pretto och ha hatt på mig, eller det kanske inte hade vatt jätte-idiotiskt om det inte var så att jag drog ner morfars hattask (med hatt i, som jag snott av mamma) från hatthyllan och fick en "madonnan och barnet"-staty, väldigt bra placerad OVANPÅ hattasken, rakt i skallen!! inte nog med det så trillade den (efter att ha trillat på mig) i hallgolvet och rämnade i hela TVÅ bitar.. okej tre om man räknar med madonnans lilla hand som var en egen yttepytteliten knappt märkbar bit. om inte detta är att häda så vet jag inte vad.. jag är lite rädd nu att jag blir straffad av gud, så jag tror jag måste limma ihop henne senare idag typ. nu ska jag nog sova. godmorgon och farväl.

Labels: , , , ,

0 Comments:

Post a Comment

<< Home