Wednesday, September 26, 2007

coola kaniner


kolla vilken stel katt jag hitta! google is teh shit!!

helt plötserligen har jag fått ett vikariat på lineheds hemtjänst, jag var där första gången idag och fick spana in alla pensionärer, vissa var heta, vissa mindre.. sen mötte jag två fluffiga kaniner, jag tror inte jag träffat levande indoorkaniner på så nära håll på typ fem år. jag blev lätt uppspelt.

sen fyller(fyllde) ida år idag!! GratTiS iIiIda! jag är rumpentrött nu, borde sova. jag har SÅ många silverfiskar och har råkat spilla ut gurkspad i halva kylskåpet vilket ledde till att jag fick diska allt som fanns där inne. det var irriterande. ännu mer irriterande var att fittofredrik hade sett the number 23 utan mig, fastän jag tycke att vi hade gjort ett unspoken agreement att vi skulle se den tillsammans, vilket vi tydligen INTE hade.

jag har tillverkat mitt livs första pannkakstårta idag, fast den blev lite halvtrasig i frakten.. men den var utsökt.

sen har jag hållt en bebis. hejdå

ps. vi har vatt i frankrike, det var varmt, ballt och fullt av hundar ds.

Labels: , , , , , , , ,

0 Comments:

Post a Comment

<< Home