Wednesday, October 03, 2007

LAMORNASKUNG ÄR DÖD!!

och jag har min första kill för den här omgången. YEAAAY!!

titta där är vi^
(och JA, jag VET att det är en fantastisk bild, det var ett okonstnärligt barn som tog den)

på köpet fick jag ett helt gäng med små sidekicks i åldern 7-14 som hängde i hoodet runt hans hus, där jag satt och väntade på att han skulle komma hem. de höll mig sällskap, gav mig användbara tips, samlade äpplen åt mig och ställde konstiga frågor, när han kom hem och striden väl började sprang en av barnen efter mig med min kamera ifall jag skulle behöva den och den andra sprang och hämtade min mobil som låg i min cykelkorg medans jag gömde mig i trädgården. barn är bra att ha. vi är kompisar nu, vi ska ses igen den första december.

^och här är mina nya vänner, fina!!


nu ska jag borsta mina tänder (doh, som att jag skulle borsta nån annans)

sov gott, kaskelott

ps. jag har hälsat på mattias (och troll och lite fredrik) på deras nya kontor, det var ballt, sen har jag köpt nya skor (och det rimmar) men det är en en helt annan historia, typ. ds.

Labels: , , , ,

2 Comments:

Blogger Mattias Johansson said...

Det var verkligen det absolut värsta fotot jag sett på dig, tror jag. Skriv om polisen för fan.

Tuesday, October 09, 2007 11:01:00 AM  
Blogger kuchimallan said...

pff, jag ser iaf inte ut som en särskolesidekick som bär runt på lådor på ditt kontor!! förresten så HAR jag skrivit, både på forumet och här, pay attention homie! och dessutom har jag fått ett väldigt intressant svar på forumet från en upprörd anonym person!! så det så

godnatt hattifnatt

Tuesday, October 09, 2007 4:58:00 PM  

Post a Comment

<< Home