Friday, November 30, 2007

människo-ägg

igår var en ganska bra dag, jag kände mig inte ensam (vilket jag brukar göra även fast jag är med folk för min hjärna utarbetar en massa ondskefulla teorier om att jag inte har nån personlighet eller nåt att tillföra eller säga vilket i sin tur leder till att jag analyserar precis allt jag själv gör och säger tills inte något känns naturligt) och jag var glad och träffade människor som var fina och jag skrattade och tyckte saker var kul, liksom på riktigt, tror jag..

idag har också vatt en ganska bra dag trots att den absolut inte borde det med tanke på att jag ser suddigt (till följd av att jag sovit 2 timmar inatt) och har jobbat 7-12 och SKA jobba 16-20 vilket är något av det värsta rumpigaste som finns, förutom när man jobbar 12-15 och 16-20, det är lite värre (och rumpigare).

apropå det, nyss när jag satt på toa och försökte bajsa kom jag att tänka på att det är så det måste kännas att vara en höna och värpa ett ägg, eller mest av allt tänkte jag på hur förvånad man skulle bli om man skulle bajsa och råkar värpa ett ägg istället! det skulle va sjukt.. sådär stort liksom och sen måste men sitta på det i några veckor för att hålla det varmt, och sen plötsligt en dag så kläcks det och så klättrar det ut en bebis som redan kan gå och som springer efter en överallt och så måste man gå ut och samla maskar och frön och mata den med det. SO WEIRD. undrar om det nånsin kommer hända någon..

och tänk vad konstigt detskulle bli på påsken, skulle vara ett utmärkt tillfälle för alla som råkat bli gravida och inte gjort abort av nån anledning att bli av med sina oönskade barn!!

nu ska jag dricka te, över och ut.

Labels:

1 Comments:

Anonymous Anonymous said...

kul läsning,
gillar hur du tänker :)

Saturday, January 12, 2008 7:59:00 AM  

Post a Comment

<< Home