Thursday, November 22, 2007

kvinnor och datorer.

yo. detta är mitt nya favoritdjur!! näst efter naked mole rat då..
dom är så underbart galet störda och vrålar jättehögt och fult! sen att dom är fantastiskt söta är helt klart också ett faktum.

förövrigt har dom jävla onda hemtjänstkvinnorna på linefuckinghed lurat på mig ett vikariat som innebär att jag kommer jobba dubbelpass (typ 7-14 sen 16-20) typ varenda djävla fredag (förutom en då det infaller på en lördag istället) till i januari, och säkerligen 30 år framåt efter det.. dett amärkte jag förstås senare på kvällen EFTER jag redan tackat ja till det, inte för att jag haft nåt val eftersom jag inte skulle tjäna pengar annars.. dom satans asen i hemtjänsten bara utnyttjar små oskyldiga naiva vikarieflickor som jag!! det är likadant ÖVERALLT! inte nog med det finns det verkligen INGEN hemtjänstgrupp som fungerar som de borde, elelr överhuvudtaget.. inget schema man får stämmer, nånsin.., ingen har en aning om någonting, när något går fel -typ att en gamling inte fått din duschtid den dagen de skulle ha det eller liknande skyller dom det på DATORN!! eftersom datorn är ett ganska nytt tillskott i hemtjänstvärlden, vilket inebär att ett gäng medelålders kvinnor som själva anser sig vara auktoritära och kompetenta ska lägga schema för hela gruppen PÅ datorn utan att kunna ett jävla smack om datorer!! sen när det naturligtvis blir fel, eftersom de inte kollar ordentligt vad de egentligen håller på med så kommer de alltid med en ursäkt i stil med "det var datorn som gjorde det"
WHUT?! precis som att datorn bara står där i hemtjänstlokalen och smider ondskefulla planer att underminera och rasera deras arbete!! GAAH, KVINNOR!!

vad vill dom? varför??

nu tycker jag att någon ska förnya mitt expireade flickr pro account åt mig eftersom jag är fattig som en kyrkråtta och världen BEHÖVER min konst.

1 Comments:

Blogger Birger Ekenstierna said...

Behövs det sägas det uppenbara? Att du börjar gnälla och låta som en hemtjänstetant redan (som du skulle ha låtit om 30 år).

Klipp dig och skaffa ett annat jobb!!!
Kramar

Wednesday, November 28, 2007 11:12:00 AM  

Post a Comment

<< Home