Tuesday, June 19, 2007

skit

jävla bajsbajs, mitt hår blir platt hela tiden fast jag gör det fluffgt o då ser mitt huve förkrympt ut o jag känner mej mongo 0ch nu är allt helt cp och jag börjar jobba om 55 minuter och jag viiiiiiiiiill inteeeeeeeeeeeeeeee!! JAG HATAR JOBBA KVÄLLEN! det suger ut min livslust och får mig att tappa tron på mänskligheten och hela jävla skitvärlden!! vem kan ha uppfunnit ett så diaboliskt schema? ska man straffas och plågas för att man hjälper penionärer? eller är det nån slags karma som slår tillbaka mot en för att man tjänar pengar på att folk blir gamla och därmed är en förkastlig människa? så kan det vara.. MEN DET ÄR INTE MITT FEEEEL!! jag är bara ett hjälplöst offer fångad i kapitalistsystemets klor! allt är reinfeldts fel, varför kan inte mänskligheten bara leva i harmoni med naturen, typ sitta i skogen nakna och livnära sig på sol och kärlek och så kan man krypa in under nåt stort blad eller en lövhög när det blir kväll och så kan man bara skyffla ut alla gamlingar för ett stup när dom börjar bli påfrestande för omvärlden, så behövs det ingen hemtjänst! tycker faktiskt det verkar vara lösningen på alla problem.

45 minuter kvar, nu ska jag fortsätta plågas, farewell.

1 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Sant så sant, allt skit är Reinfeldts fel!
Han kommer att reinkarneras till en tarmbakterie…
Var finns det där stupet du skriver om??!!!
Schyst blogg du har ;)

Thursday, July 05, 2007 5:53:00 PM  

Post a Comment

<< Home