Sunday, May 06, 2007

rock 'n' roll baby yeah

yo, nu är det natt, det regnade innan, jag ÄLSKAR när det regnar!!
igår var jag och joseph och wennberg och philip på b o b, det var roligt och lite konstigt eftersom jag inte umgåtts med dom på typ tre billioner år. jag och wennberg dansade till häftig rock 'n' rollmusik och headbangade så jag har SKITONT i nacken nu, kletade in voltaren innan, men det känns som det bara blivit värre, tänk om mitt huvud trillar av!!
sen trackasserade vi den sjukt coola rocker-dj:n som säkert alla sturetjejer vill ha sex med och bad honom spela en hit "vadå en hit?" undrade han, så vi specificerade med att det skulle vara en ÄKTA hit, han tyckte nog vi var dumma i huvet och viskade nåt till sin coola polare (som inte var riktigt lika cool som honom) och sen skrattade dom.

jag tror inte de förstår vikten av riktiga hits. helt klart inte.

sen var det en tjej som bjöd mej på smirrnoff ice för att "jag var så härlig" "och hon o hennes pojkvän tyckte det och blev glada när jag kom in i rummet" sen kissade jag med henne, det var intressant.

och så mötte jag thomas med en kille som han presenterade som sin systerdotter, det var kul, har inte sett han på typ enormt länge, och thomas, om du läser detta: gissa vem som satt utanför mcdonalds och såg lite småledsen ut idag?!

yeeeeee ye, för övrigt har ida blivigt faster till ett jättetjockt litet gossebarn och jag tar animalerotiska bilder på mig själv ibland.



god afton.

Labels: , , , ,

0 Comments:

Post a Comment

<< Home