Wednesday, May 16, 2007

make me win!!112


tjabbatjena!!

okej, nu ligger det till så här; att DU skall ögonblickligen gå in på fotosm.se (inte ögonblickligen då utan efter du läst mina instruktioner noga), klicka på "folkets röst" i menyn, skriv in "minna svensson" i sökfältet, när du gjort detta kommer det komma fram en skrämmande förträfflig bild som du då skall klicka på och sedan efter det också klicka på knappen "lägg en röst på denna bild" mission completed.
(du kan också klicka på bilden här ovanför så kommer du direkt till röstningssidan)

foto-sm är skitballt och alla som äger en kamera borde delta!!

förresten såg jag äckelsnuskjävelgubben på hemköp innan, han smög runt efter sin fru och såg allmänt gammal, förtappad och oskyldig ut. det är fan helt totalt åt helvete att folk ska kunna komma undan med vad som helst bara för att de är gamla!! som när jag berättade på jobbet om vad som hänt och dom sa nåt i stil med "ja, men han kan nog inte hjälpa det, han har ju haft en stroke" WELL SCREW THAT!! i vilken fucking läkarbok står det att sexuella trakasserier är en av biverkningarna efter en stroke?! INGEN. för det har fan inte med saken att göra. GAAH
bara för att dom kanske gillar ett bli felt up av pensionärsgubbar för de inte kan få nån action på annat håll ska väl inte jag behöva lida! jag har väl viktigare folk att bjuda ut mig till.

nu är det hög tid för ugly betty. farväl akilleshäl

lägesstatus: ett nytt på vänster höft/skinka.

Labels: , , ,

1 Comments:

Blogger Thomas said...

så, nu har jag röstat. nöjd?

Saturday, May 19, 2007 7:05:00 PM  

Post a Comment

<< Home