Sunday, April 22, 2007

the graveyard shift

02:18 så, om exakt 5 timmar och 27 minuter börjar jag jobba, tror jag iaf.. jag ägnade minst 20 sekunder åt att kalkylera fram de siffrorna. jag är SÅ odisciplinerad att jag borde hängas uppochner i ett murket träd och bli piskad med en livrem medans ääh, inte vet jag. i vilket fall sov jag till typ 4 idag, fyra på eftermiddagen alltså, vilket var ganska totalt jävla dumt gjort eftersom jag inte känner den minsta tillstymmelse (oh, god i'm all about the fansy words) till trötthet nu, vilket jag borde eftersom jag borde sova så jag kan gå till jobbet och vara den pigga sprudlande fläkten i pensionärernas förutsägbara piller/blöjkantade vardag så att deras liv känns meningsfullt och de säger att jag är SÅ söt och käck och redig och är som en liten fjäril och har vackert hår och att jag är SÅ fin och snäll och så vidare..

jaja, vad är en bal på hemvårdsförvaltningen?


iaf har jag och fredrik vatt på kyrkogården och festat på diverse läckerheter från mcdonalds idag. det var trevligt förutom att fredrik VERKLIGEN inet vet hur man blåser såpbubblor och jag tror jag råkade skända en familjegrav genom att posera sensuellt mot deras gravsten och tvinga fredrik ta kort på det..

resultatet blev följande:



inte kan väl familjen gillberg disapprovea till such a fine piece of ass rubbed against their gravsten? kommer jag hamna i helvetet nu? förlåt! jag menade inget illa..

nu borde jag nog gå och lägga mig innan jag råkar förarga några fler icke längre levande personer. godnatt/morgon

02:42 over and out

Labels: , ,

0 Comments:

Post a Comment

<< Home