Thursday, April 12, 2007

blipsex

YO! jag har en hård knuta på sidan av mitt ena bröst o så har dom blitt helt cp och gör ont bara man petar på dom, lite aggrade typ. känns som dom har växt med, typ helt plötsligt bara blitt stora och ondskefulla och försöker förinta mig och slå sig fria från min kropp för att leva sitt eget liv. BRÖST ÄR MESIGT!


förövrigt har alecsander introduceat mig till ett helt nytt fritidsintresse, nämligen att ragga 12åringar på blipville! eller, bli antastad av dem snarare. det är helt sjukt! det är en liiiiiiten liten fantasivärld där man går runt med småsmåsmå kubistiska avatarer och chattar med folk, sen kan man köpa kläder o möbler o prylar för riktiga pengar för att bli ball o få högre rating, typ som i sims fast fulare.

detta skulle väl vara en ganska smågullig sysselsättning för alla barn om det nu inte var så att detta egentligen är en slags maskerad sexcommunity! precis ALLA som är inne på blipville är ute efter typ två saker, nämligen:

hitta folk att strippa för i sin webcam
och ha blipsex!!

för er som inte vet vad blipsex är så är det kort och gott internetsex inne på blip, helst med sina avatarer stående jämte en liten animerad säng, för den realistiska känslans skull..

när jag varit inloggad i ca 4 minuter (det är jag som är kickflipgirl, 14 år) fick jag mitt första sensuella meddelande från en man på hela 19 bast (SA han, 13 är nog mer troligt..) som ville att jag skulle "suga hans kuk".

konversation:
liten_ost (eller vad fan han hette): hej
kickflipgirl: tjabba
liten_ost: gillar du stora kukar?
kickflipgirl: nja, mittimellan
liten_ost: jag har 26 cm (YEAH RIGHT) är det för stort?
kickflipgirl: nä, ganska litet
liten_ost: vill du suga min kuk?
kickflipgirl: nä
liten_ost: har du stora eller små bröst?
kickflipgirl: 20 cm omkrets
liten_ost: är det stort?
kickflipgirl: ganska

sen ville han då ha blipsex och sa att jag skulle skriva "som jag skulle göra det" så jag skrev nåt i stil med att jag skulle stoppa två fingrar i hans anal, spanka han lite och binda honom. han verkade gilla det vilket inte var min plan så jag loggade ut.

det är verkligen HELT vrickat!! har typ fått mess från 5 olika personer som vill cama och porra sig, utan att ens göra nånting, de har bara attraherats av min 1,5 cm avatar med hippa små animerade skatarkläder!!

alecsander hade hamnat i gängkrig idag med en klick coola killar i små animerade hoodies som drog iväg honom till "gränden" där det stod och skrek i små pratbubblor typ "cuttar*", " plockar fram min pistol och skjuter* ", "sparkar*" osv.

sagolikt!
jag tror INTE det var detta upphovsmännen till blipville hade i åtanke när de startade den här communityn.. hoppas jag.



observera att för att man verkligen ska förstå bredden av detta markabra fenomen måste det upplevas, så skapa ett konto NU!!


nu ska jag förkovra mig in some erious sleepin business, puss

Labels: , , ,

2 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Hobbypedofili is the shit.

Saturday, April 21, 2007 8:42:00 AM  
Blogger kuchimallan said...

proffesionell pedofili däremot är ingen höjdare har jag hört..

Sunday, April 22, 2007 5:54:00 PM  

Post a Comment

<< Home