Sunday, February 25, 2007

huttunen

jag tror hela dn här grejen börjar urarta.. iförrgårnatt hade jag en mardröm om att jag spydde silverfiskyngel som levde i min mage!! såg förresten en silverfiskbebis i badrummet idag, så LIIIIIIIITEN, liten, den dog.

nu har jag träffat 17 stycken, jag tror dom har värsta framavelsorgien under mitt badkar, det skrämmer mig..

jag borde sova för jag börjar jobba om 4 timmar och 17 minuter!!

vi var p moon igår, det var inte så jävla häftigt förutom att min vante kom bort och fredrik trodde jag vatt ihop med kidda. JO, en sak var jävligt underhållande. jag mötte en gammal kär vän från gymnasiet, nämligen fredrik huttunen från laholm!

konversation:

huttunen - jag ser att du har kvar samma pippilottastil som på gymnasiet!

minna -
jao (typ)

huttunen - ida har inte heller mognat speciellt mycket..

minna -
ääh, har väl inte du heller!

huttunen -
vadå?! jag har juh fin tröja och allt, ät juh stor skillnad från hur jag såg ut då!

minna -
nja, jag vet inte..

(här kommer det bästa!!1)


huttunen (helt utan någon som helst anledning alls) -
tjejerna faller pladask för mig på stranden för alla mina tattueringar och piercings!!

minna -
jaha.. får se dom då!

huttunen -
nääää.. (vill inget annat än att slita av sig sin FIIIINA tröja)

minna -
du vill juh visa dom annars skulle du juh inte ha sagt nåt!

huttunen -
nä, du får se på stranden i sommar..

minna -
ok, skit i det då.

ja, vad kan man sej? självdistans är omodernt..

godnatt/morgon

Labels: ,

1 Comments:

Anonymous Anonymous said...

oooo vad kul du skriver här igen!!1 /tobias

Saturday, March 03, 2007 9:39:00 AM  

Post a Comment

<< Home