Tuesday, March 06, 2007

komma för tidigt

kl: 07:16 gissa vad jag har gjort..?!+)/&7/

jag har kollat fel på mitt schema och gick till jobbet sju på morgonen när jag inte ALLS ska jobba eftersom jag har kvällapasset idag!!

JAG GICK TILL JOBBET SISÅDÄR 9 TIMMAR FÖR TIDIGT!!
gaaaah, jag är så fantastiskt jävla borta att nån borde göra en dokumentär om mig.

där kommer jag instormandes [mitt i det obligatoriska morgonkaffet där ca 15 stycken medelålders vårdbiträden som inte älskar sitt jobb sitter och myser innan de ska ta itu med morgonbestyren] i fucking illrosa regnmundering och en säkerligen konstig mössa och börjar gnälla om att mitt schema inte finns framme, NATURLIGTVIS FINNS DET INTE EFTERSOM JAG INTE JOBBAR, åh. dom lär juh tro jag har nån slags personlighetsstörning, eller minst HIV.

jag kände mig så jävla trög. som tur var var teet jag inte hann dricka upp till frukosten för jag hade så brottom iväg till "jobbet" inte hunnit kallna så nu ska jag dricka det och spela betapet!

farväl akilleshäl

2 Comments:

Blogger Mattias Johansson said...

Det var först väldigt sent som jag insåg den freidianska innebörden i titeln på det här inlägget. Jag är stolt över mig själv.

Gick du hem och sov igen eller gjrode du nåt vettigt på förmiddagen?

Thursday, March 08, 2007 4:56:00 AM  
Blogger Malkolm Ahlgren said...

vad härligt att ha ett jobb att komma för tidigt till. jag önskar jag hade ett jobb istället för att behöva sitta här och skriva om egyptiskt skriftsystem.

Friday, March 16, 2007 8:50:00 AM  

Post a Comment

<< Home