Thursday, March 29, 2007

poskmist

hej. jag är egentligen för trött för att skriva men jag tänkte att jag borde för jag alltid känner att jag inte orkar, sen omvandlades det till en tvångstanke att jag skulle bli en tråkig person om jag inte skriver, fast nu precis när jag skrev det tänkte jag jag skulle vbli det för jag skrev jag trodde jag skulle bli det, k?

jag har drickt påskmust (som bryggerierna säkert uppfunnit för att återanvända all överbliven must när julen är slut som de inte vill hälla ut eftersom en liga bestående av tre enhörningar och en koltrast hotat att stämma dem för att de kolsyrar grundvattnet), ätit en wasa sandwich som smakar spya fast gott och förlorat i betapet mot nåt jävla missfoster som kallar sig dillkött, EUW!!

jag är jättetrött som en kattunge som är trött och jag odlar smörgåskrasse i mitt fönster, inte inuti fönstret då utan på det andra sättet som inte är fysiskt omöjligt, såklart..

nattinatt trädgårdsrabatt

0 Comments:

Post a Comment

<< Home