Thursday, February 22, 2007

pormask och silverfisk

okej, OKEEEJ, jag vet, jag är seg med att uppdatera.. men det här är kul!!!!1

tänk att det bara kommer ett gäng med tuffa pormaskar och börjar putta lite på honom nä han står i kön till bussen, typ kallar honom för ett värdelöst fnask och kanske petar på honom med pinnar!!

förövrigt för jag ett heligt krig mot silverfiskarna som tydligen flyttat in under badkaret i mitt badrum, hittils har jag dödat 9 stycken, okej jag har inte dödat nio, utan kanske typ sju, men jag har sett nio.. jag har kommit på den perfekta taktiken, de gillar nämligen att krypa in under kläder som ligger på golvet så nu har jag börjat plantera ut använda strumper vid ventilen under badkaret, sen är det bara att släcka ljuset och vänta nån timme så kryper dom små jävlarna dit och börjar kalasa på läckerheterna.
sen är det bara att lyfta på strumperna och kläppa dom, får ungefär en till två per gång, ganska bra fångst, fast jag slår vad om att dom är flera miljoner, typ en hel armé som planerar att ta över hela lägenheten, förmodligen i maskopi med de tre numera döda mjölbaggarna jag hittade i en skål i mitt köksskåp..

jag har slått på stort nu och införskaffat en torrboll!! nästa steg är att skruva loss ventilgallret och raida deras tillhåll.. eller bespruta dom.

det hela är faktiskt ganska spännande, jag är minna the silverfiskslayer!!

ring om ni behöver mina tjänster.

puss



1 Comments:

Blogger Mattias Johansson said...

Image hosted by nagelfire!

Sunday, February 25, 2007 11:30:00 AM  

Post a Comment

<< Home