Tuesday, August 22, 2006

provrumsparty

jaha, nu har jag typ nästan flyttat in kan man säga, tror jag.. ööh, jag har saker där i lägenheten som är mina. två möbler med.

jag har typ målat och målat och....... hm, vad var det nu...... JO, just det målat!! som en vettvilling igår och lite idag.

sen var jag inne i stan igår med och råkade prova lite kläder och jag var så JÄÄÄÄÄVLA snygg i allt att jag var tvungen att göra en överföring från mitt kapitalkonto.









självdistans? -NEJ TACK!!

för övrigt luktar det typ karamellprutt i hela mitt rum, det är ganska jobbigt.

hejdå

OH, just det, glöm INTE grattulera min kära vän FREDRIK BERTILSSON (även kallad diffe av närma vänner) som den 21 augusti, alltså i förrgår fyllde hela TJUGOFEM år! halvvägs till 50!
skicka ett mail till honom eller hälsa på, han bor vid IOGT NTO i halmstad.

han önskar sig idolbilder på dawn i buffy the vampire slayer och en middag med chris martin.
tvärtom funkar det med.


4 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Väntar med spänning på din inflyttningsfest inklusive mannekänguppvisning. Varför inte teeroomparty med catwalk. Just det, grattis Fredrik!

Wednesday, August 23, 2006 7:11:00 AM  
Blogger kuchimallan said...

jo, det är en lysande idé, funderar dock starkt på tupperwareparty med inslag av ballroom dancing och fiskdamm! vad tror du om det?

ps. du glömde posta en bild på dawn :/ ds.

Wednesday, August 23, 2006 9:18:00 AM  
Anonymous Anonymous said...

fashion is for fashion people!

Saturday, September 09, 2006 1:14:00 AM  
Blogger Irena Ellis said...

I agree with t.:-)

Saturday, December 16, 2006 11:50:00 AM  

Post a Comment

<< Home