Thursday, October 02, 2008

and that's the way it's gonna be

minna säger:
bebisar borde man äta, dom fattar ju ändå inget och det finns ju redan för mycket folk på jorden..

BMscientist säger:
ja

BMscientist säger:
där har DU något

minna säger:
jag VET

BMscientist säger:
är ida veggiz

minna säger:
det kann du väl argumentera för

minna säger:
yeeh

BMscientist säger:
fan vad coolt

BMscientist säger:
då kommer jag förvänta

BMscientist säger:
mig

BMscientist säger:
när jag hälsar på

BMscientist säger:
i er lägenhet

minna säger:
eller hon äter kyckling o fisk ibland

minna säger:
vit veggie

BMscientist säger:
att jag kommer in i den s.k "Oasen"

BMscientist säger:
man äter på golvet

BMscientist säger:
man sitter på kuddar

BMscientist säger:
och typ indisk stil

BMscientist säger:
och vattenpipor överallt

BMscientist säger:
dreads skaffar ni givetvis

BMscientist säger:
och har typ technolounge musik alltid

minna säger:
nej, tobaksindustrin är ond mot barn och människor

BMscientist säger:
GIVETVIS

minna säger:
dreads off course

BMscientist säger:
NI RÖKER JU ÖRTER OCH CANNABIS

BMscientist säger:
bara

BMscientist säger:
som ni odlar helt själv

BMscientist säger:
och sen typ sår ni massa saker ni äter

minna säger:
ja, en ekologisk odling

BMscientist säger:
och går runt klädda i långa tyger

BMscientist säger:
vad tycks?

minna säger:
det är så det kommer va

BMscientist säger:
jag tycker det låter ascoolt

minna säger:
inga hela kläder utan bara stycken som hänger

BMscientist säger:
haha

BMscientist säger:
ja

BMscientist säger:
ska ni?

BMscientist säger:
ska ni?

BMscientist säger:
ska ni?

BMscientist säger:
ska ni?

minna säger:
oh alla som kommer in i vår oas blir handade ett eget tygstycks-kit vid ingången av en liten beduinsk munk

minna säger:
ja

BMscientist säger:
nu överdriver du

minna säger:
eller en katt som vi dresserat att stå på två ben

BMscientist säger:
hjahahahahha

BMscientist säger:
jaaa

BMscientist säger:
ska ni ha djur där?

BMscientist säger:
köp inomhuskatter

BMscientist säger:
i massor

BMscientist säger:
typ leopardliknande

minna säger:
ska vi ha djur?? PFF vår lägenhet och all inredning ÄR djur

BMscientist säger:
och sen en riktig leopard

BMscientist säger:
som vilar vid en tron

BMscientist säger:
(gjort av kuddar givetvis)

BMscientist säger:
där du sitter

minna säger:
min tron`?

BMscientist säger:
och röker örter

minna säger:
yes

BMscientist säger:
ja

BMscientist säger:
och man måste alltid sitta i skräddarställning

BMscientist säger:
annas kastas man ut

BMscientist säger:
eller blir uppäten av leoparden

BMscientist säger:
men serri, vet du hur ni ska "ha det"

minna säger:
lotus, LOTUS for gods sake!

BMscientist säger:
JUSTE

minna säger:
"ha det"

minna säger:
??

BMscientist säger:
inredning

BMscientist säger:
bara kör ni hårt

BMscientist säger:
eller ska ni göra nåt speciellt

minna säger:
det du sa

BMscientist säger:
bra

BMscientist säger:
det är typ coolt att röka örter

minna säger:
ja, man får värsta gänget om man gör det på offentliga platser

BMscientist skriver:





















minna säger:
now THAT'S the shit that will fuck you up!!

minna säger:
men har vi bord?

BMscientist säger:
väldigt låga

BMscientist säger:
och små

minna säger:
ska det inte va typ illrar man får sätta koppen på?

minna säger:
(tekoppen med örtte)

BMscientist säger:
haaaaa

BMscientist säger:
ja

BMscientist säger:
jo

BMscientist säger:
jag saknar illern

minna säger:
så går dom iväg och så blir det jävligt jobbigt att jaga sin kopp

BMscientist säger:
ja

minna säger:
dåså

för er som inte är uppdaterade så har jag och ida fått en alldeles egen lägenhet i hammer hill, så jag och felix tänkte att det var bäst att planera lite inför flytten vilket är det ni ser här ovan.

ps. idag har jag: sett en pudel bajsa, pluggat stenhårt, köpt ut för första gången i mitt liv, blivit övertalad att köpa ganska äckliga cigg med en het seniorita i guld på och nästan ramlat av sätet för det var en galen kamikazechauffören som körde 16bussen och om 13 timmar och 15 minuter har jag mitt livs första tenta (wish me loads and loads of luck) ds.

Labels:

0 Comments:

Post a Comment

<< Home