Friday, August 18, 2006

helltjänst

om 18 minuter nästan exakt bär ska jag infinna mig i satams boning, gaaaaah, häääääärliga furets hemtjänst grupplokal för ett sprudlande kvällspass kantat av bajs, löständer och diverse kletiga överraskningar.

YUM, jag HATAR HATAR HAAAAAATAR att jobba kvällen!! det är så JÄÄÄÄÄÄVLA tråkigt man bara cyklar runt mellan olika tanter o gubbar som man ska trycka ner i sina sänga roch ge äcklig kvällsmat och bajs och så är det skitdött. inte som i att dom är döda, utan bara hela kvällsatmosfären. man är liksom tre personer som jobbar, den som har körkort (dvs inte jag) får ta frennarpsrundan och de andra två (alltså jag + någon oftast tråkig jobbig bitter medelålderskvinna mitt i klimakteriet som jobbat ca 10 år för länge på samma ställe, är föga nöjd med sitt liv och hatar alla på jobbet även fast hon låtsas tycka om dem och tycker hon kan allt och tycker vikarierna är odugliga) tar furet/gamletullsrundan, den TRÅÅÅÅÅÅÅKIGASTE av alla.

inte nog med detta drömde jag en HEMSK sexdröm om en av vårdtagarna på denna rundan inatt. UUUUUUH, han är typ 90 år, har ett ben och är lite lagom gubbsjuk och har dessutom en jävligt ettrig fru. han tvingade mig ligga jämte honom i hans säng hela natten och försökte idka samlag (i drömmen då alltså)

uääh, dessutom drömde jag igår en väldigt obehaglig dröm som innehöll en gammal pojkvän och en strap on, hade även en surrealistisk fortsättning på den drömmen inatt + nåt med att jag, mamma och pappa var ute och åkte bil och dom tvingade mig vara med på att gå in på ett café och sno frukost för vi inte hade nägra pengar.

hm, ja, dricka te jag skall, citat: yoda

puss och pensionärsprutt

2 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Stackars liten! Här får du lite bekräftelse på att du är duktig.

puss!

Friday, August 18, 2006 9:48:00 AM  
Anonymous Anonymous said...

Vi saknade dig alla efter kräftskivan i lördags. Det suger att gå tidigt och vår gruppkram var visserligen mycket spritdimmig men oerhört töntig och kul på samma gång

Tuesday, August 22, 2006 1:36:00 PM  

Post a Comment

<< Home